Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@21:57:43 GMT

فرصت‌های سند همکاری چین برای ناوگان کشتیرانی ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۶۷۸

فرصت‌های سند همکاری چین برای ناوگان کشتیرانی ایران

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از رادیو اقتصاد؛ امید گلزاری ضمن تحلیل و تبیین این سند، افزود: یکی از مهمترین ابزارهای تجارت در دنیای امروز حمل و نقل دریایی است و بالغ بر ۹۵ درصد از اقتصاد جهان بر بستر حمل و نقل دریایی صورت می‌گیرد بنابراین لازم است که با استفاده از سند همکاری ایران و چین نسبت به برداشتن برخی موانع در این زمینه اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تحریم‌های آمریکا سبب شد ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ۹ ماه اخیر نتواند در بنادر اصلی چین پهلوگیری کند، گفت: با ورود ایران و چین به سطح تازه‌ای از مناسبات سیاسی- اقتصادی با امضای سند یاد شده، انتظار داریم که با بهره برداری از ظرفیت‌های این سند همکاری، محدودیت‌های تحریمی آمریکا کم اثر شوند.

گلزاری حذف مانع تحریم در روابط تجاری دو کشور ایران و چین را عاملی مهم در استفاده حداکثری دو طرف از توانایی‌های موجود دانست و افزود: به این صورت است که راهبرد بُرد- بُرد محقق شده و سطح همکاری‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092433 برچسب‌ها شرکت کشتیرانی ایران سند همکاری ایران و چین چین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت کشتیرانی ایران سند همکاری ایران و چین چین ایران و چین سند همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی