Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام ترم بهار آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت غیر حضوری و برای عموم مردم استان خبر داد.

سیروس رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش‌های کوتاه‌مدت را یکی از حوزه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت‌نام ترم بهار آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت غیر حضوری برای عموم مردم استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به مزایای آموزش‌های آنلاین تصریح کرد: با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی، مدرسان و فراگیران از طریق اینترنت و به صورت همزمان با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می‌رسانند.

وی ادامه داد: در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره‌، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون‌ها و آزمایش‌ها از فراگیران فراهم است، با استفاده از بسترهای برگزاری کلاس آنلاین، شرکت در کلاس درس برای همه افراد از هر نقطه‌ای به خصوص مناطق محروم امکان‌پذیر است و فراگیران برای حضور در کلاس، تنها به یک کامپیوتر یا موبایل متصل به اینترنت مناسب نیاز دارند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اضافه کرد: برای مرتفع کردن این نیاز سامانه‌های آموزش مجازی جهاد دانشگاهی که یک برنامه کاربردی تحت وب است با محیط فارسی و کاربری راحت برای دانشجویان و فراگیران طراحی و اجرا شده است و فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های آموزشی، دوره‌های مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی(انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی)، بورس در سه سطح (مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی)، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، کاشت تا فرآوری زعفران، مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال  http://jchb.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.

- مرکز آموزش شماره ۱ شهرکرد: بلوار شریعتی، خیابان شهید رجایی، پلاک ۷۰  تلفن: ۳۳۳۹۸۰۲۶ 

- مرکز آموزش شماره ۲ شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: ۲۲۴۲۵۱۷

- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: ۳۴۲۲۱۲۳۰ - ۴۲۳۵۰۸۰

- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: ۳۳۲۲۵۳۳۰

- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: ۳۳۵۲۷۴۶۴

- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: ۳۴۴۴۶۶۹۳

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی ثبت نام جهاد دانشگاهی استان مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری