Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک محمدقربانپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر مرد و سه نفر زن بوده‌اند و همچنین تحصیلات ۶۳ نفر از داوطلبان مقطع ابتدایی، ۱۲ نفر مقطع تحصیلی راهنمایی، پنج نفر دوره متوسطه، ۱۳ نفر دارای مدرک دیپلم، یک نفر فوق دیپلم، هشت نفر لیسانس و مدرک تحصیلی یک نفر نیز فوق لیسانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع ۵۹۸ روستای استان، ۵۱ روستا دارای شورای پنج نفره و مابقی سه نفره هستند که بر این اساس در مجموع ۵۴۷ عضور شورا باید در استان انتخاب شود.

قربانپور به روش‌های ثبت نام اشاره کرد و گفت: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در این رقابت می‌توانند از چهار طریق استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان تا ۲۲ فروردین مهلت ثبت‌نام دارند، توصیه کرد تا داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و از تجمع در بخشداری‌ها به سبب خطر شیوع ویروس کرونا بپرهیزند.

قربانپور به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا اشاره کرد و گفت: گواهی عدم سوء‌پیشینه که از تاریخ صدور آن بیشتر از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه و تصویر آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، یک قطعه عکس سه در چهار و اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم و تصویر آن برای مردان از جمله مدارکی است که افراد متقاضی برای ثبت‌نام باید به همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی وعشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ روستائیان چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ روستائیان چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ روستائیان چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری