Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه عنوان کرد: شرایط کنونی کشور و شهرستان از نظر شیوع کرونا، حاصل رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزا، عقد، عروسی و دورهمی خانوادگی و دوستانه در ویلا باغ‌ها و منازل در تعطیلات نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انتظار داریم در موج خطرناک چهارم تمام دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، بسیج، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شرکت‌ها، شهرداران، دهیاران، فعالان اجتماعی، رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در کنار مدافعین سلامت بیش از پیش به فرهنگسازی و اقناع سازی عمومی در زمینه رعایت کامل قرنطینه مبتلایان و افراد مشکوک، استفاده از ماسک، رعایت فاصله و شرکت نکردن در مراسم بپردازند.

بیشتر بخوانید

۳۰ نفر در یک روستای عسلویه به کرونا مبتلا شدند آخرین رنگ بندی کرونا در بوشهر؛ ۳ شهرستان قرمز، ۴ شهرستان نارنجی و ۳ شهرستان زرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه با تشکر از همکاری مسئولان شهرستان در تعطیلات نوروزی برای احضار و اخذ تعهد از متولیان مراسم عقد و عروسی در شهر‌ها و روستا‌ها، از افرادی که در وضعیت زرد، قبل از برگزاری مراسم با شبکه بهداشت و مراجع قضائی هماهنگ کرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به‌طور کامل اجرا کرده‌اند، قدردانی کرد.

زارعی تاکید کرد: به علت نارنجی شدن وضعیت شهرستان عسلویه فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ از جمله تالارها، ویلا باغ‌ها و محل‌های تجمع اعم از عقد و عروسی، عزا یا دورهمی، نماز‌های جمعه مساجد، نماز‌های جماعت یومیه، مراسم مذهبی و ... حداقل تا دو هفته آینده ممنوع است،  مدارس، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مراکز عرضه مواد دخانی نیز تعطیل خواهند بود.

او با اشاره به اینکه محدودیت‌ها تا زمان بهبود وضع کرونایی برقرار است، گفت: در صورت مشاهده تخلف، به طور قطع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا کووید 19 دورهمی های خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب