Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:25:22 GMT

موج سواری کرونا در یزد/ آمار فوتی‌های کرونا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۹۶۵

موج سواری کرونا در یزد/ آمار فوتی‌های کرونا افزایش یافت

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایطی که آمار فوتی های کرونا طی دو ماه اخیر به صفر و حداکثر یک نفر رسیده بود، در شبانه روز گذشته این روند افزایشی شد و آمار فوتی ها به چهار نفر رسید.

وی همچنین عنوان کرد: روند مراجعه افراد به مراکز درمانی استان افزایش یافته و روند بستری ها به صورت تصاعدی در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام یادآور شد: امروز آمار بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد  به ۳۰۰ تن رسیده که از این تعداد، ۴۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به سیر افزایشی کرونا در استان افزود: در شبانه روز گذشته، ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند.

نوری شادکام ادامه داد: این روند افزایشی نتیجه شلوغی بازار در اواخر اسفند است و هنوز فجایع سفرها و دورهمی ها و مهمانی های نوروزی خود را نشان نداده و انتظار داریم تبعات عادی انگاری های تعطیلات را در دو هفته دیگر شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: استفاده صحیح مردم از ماسک، عدم حضور در اماکن پرتردد و شلوغ تا حد امکان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست و صورت با آب و صابون و ضدعفونی مرتب سطوح و دست ها به ویژه قبل از صرف غذا مورد توجه شهروندان  قرار گیرد.

کد خبر 5182806

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان روز طبیعت انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل اراک خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

کارشناس بازارهای مالی گفت: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد که این موضوع نشان می دهد هیجانات سیاسی فروکش کرده و اکنون بهترین بازار برای سرمایه گذاری بازار سرمایه است. - اخبار اقتصادی -

علی حیدری کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازارهای مالی در روزهای اخیر گفت: نوسان نرخ ارزی که در هفته های گذشته شاهد آن بودیم ناشی از تشدید هیجانات سیاسی و امنیتی بود و تغییری در بنیادهای اقتصاد ایران روی نداده است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/ خبری از افزایش قیمت دلار نیست

وی گفت: بنیاد اقتصاد ایران نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است، به عنوان نمونه میزان صادرات نفت ایران به قبل از تحریم ها برگشته است و هم‌زمان قیمت این طلای سیاه نیز روند صعودی را طی کرده است، این عوامل نشان می دهد که با گذشت زمان درآمدهای ارزی کشور افزایش یافته و در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

این کارشناس بازار ارز اظهار کرد: همچنین رشد اقتصادی و رشد سرمایه‌گذاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد، این عوامل موجب شده تا امیدها به ادامه بهبود وضعیت اقتصادی بیشتر شود، در نتیجه همه این عوامل نشان می دهد که افزایش نرخ ارز توجیه اقتصادی ندارد.

وی اضافه کرد: حال که بحران های سیاسی امنیتی و نظامی کاهش یافته است، شاهد روند کاهشی نرخ ارز هستیم.

این تحلیل گر اقتصادی تصریح کرد: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد که این موضوع نشان می دهد هیجانات سیاسی فروکش کرده است و اکنون بهترین بازار برای سرمایه گذاری بازار سرمایه است.

حیدری در پایان تاکید کرد: در این شرایط بازار ارز و طلا روند نزولی را طی خواهند کرد و بازار سرمایه که دچار عقب ماندگی زیادی بوده و اکنون بسیار جذاب شده، نقدینگی را به سمت خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان