Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@10:12:43 GMT

انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۰۲۴

انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین بی نیاز، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان که در سالن معاونت سیاسی برگزار شد گفت: کمیته اطلاع رسانی یکی از حساس‌ترین و مهمترین ارکان ستاد محسوب می شود، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بصورت سریع، صریح و شفاف و تولید محتواهای جذاب در فراهم کردن فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در کنار رقابت سالم و اخلاق مدارانه داوطلبان و هواداران آنها می‌تواند زمینه‌ساز انتخابات ماندگاری در خرداد امسال شود که در این میان نقش صداوسیما و رسانه های استان بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بی نیاز افزود: انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است و امیدواریم انتخابات ۱۴۰۰ با حضور پرشور و نشاط شهروندان ایرانی به یک جشن ملی تبدیل شود.

او بیان کرد: جشن انتخابات بدین معنی است که علیرغم تفرقه اندازی دشمنان، مردم صبور و آگاه ایران بزرگ با رقم زدن یک اتفاق تاریخی و ماندگار، دوباره روحیه استقامت و امید را به رخ جهانیان می کشند و جشن حضور را رقم می زنند. 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در پایان گفت: ستاد انتخابات استان افتخار می‌کند که در اسفند۹۸ با برگزاری کاملا بیطرفانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون کمترین حاشیه و نارضایتی یک انتخابات شفاف و سالم را رقم زد، به نحوی که هیچگونه اعتراضی را از سوی افراد و جناح‌ها شاهد نبودیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸خرداد سال جاری برگزار می شود.

48

کد خبر 1502032

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین ستاد انتخابات استان کمیته اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود