Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید رضایی از جمله مربیان والیبال ایران بود که برای حضور در کادرفنی تیم ملی به این اردو دعوت شد، اما وی برای رسیدگی به مسایل شخصی، چند روز مرخصی گرفت.

به گفته امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال، سعید رضایی در روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی اعلام کرد برای انجام امور شخصی نیاز به چند روز مرخصی دارد و با گذشت چند روز از این مرخصی، رضایی در نهایت اعلام کرد که بنا به دلایل شخصی در این مقطع زمانی قادر به حضور در کنار تیم ملی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب محمدرضا تندروان و پیمان اکبری گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران در جریان رقابت‌های المپیک توکیو خواهند بود. پیش از رحمان محمدی‌راد و سعید رضایی به دلایلی از حضور در کادر فنی تیم ملی انصراف دادند.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری لیگ‌ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال المپیک تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند

به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، میزبانان مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های 2024 را معرفی کرد و تیم ملی ایران به ترتیب در کشورهای برزیل، ژاپن و فیلیپین به میدان می‌رود.

گروه‌بندی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2024  به شرح زیر است:

هفته نخست، اول تا 6 خرداد، برزیل
برزیل، ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، صربستان، کوبا، ایران، آلمان

هفته دوم، 15 تا 20 خرداد، ژاپن
ژاپن، برزیل، لهستان، اسلوونی، ایران، ترکیه، بلغارستان، آلمان

هفته سوم، 29 خرداد تا 3 تیر، فیلیپین
ژاپن، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایران، هلند، آلمان، کانادا

لیگ ملت‌های 2024، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها به المپیک 2024 پاریس خواهد داشت. تاکنون حضور تیم‌های فرانسه (میزبان)، برزیل، کانادا، آلمان، ژاپن، لهستان و آمریکا در المپیک قطعی شده و تکلیف 5 سهمیه باقیمانده با توجه به نتایج تیم‌ها در VNL و رنکینگ مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!