Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید راشد جزایری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون سه نوع واکسن روسی، چینی و هندی کرونا به استان وارد شده و در مجموع طبق گروه‌بندی افراد به سه هزار و 514 نفر تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود واکسن کواکس در هفته‌ آینده به استان بیان کرد: تا آخر فروردین‌ماه کل کادر بهداشت و درمان استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا کنون تعداد قابل توجهی از پرسنل بیمارستان، کارمندان مراکز منتخب تست کرونا، تعدادی از پرسنل اورژانس 115، کارمندان آرامستان‌های استان، سالمندان مستقر در آسایشگاه‌ها و تعدادی از جانبازان شیمایی بالای 50درصد در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

جزایری تصریح کرد: سهمیه‌ای از  واکسن کرونا  امروز برای نظام‌پزشکی تصویب شده که پس از ورود به استان در اختیار پزشکان قرار خواهد گرفت.

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری از 85 درصد به 58 درصد کاهش یافته است

وی اظهار داشت: در این ایام نوروز نسبت به سال‌های گذشته شلوغی بازار و خیابان‌های استان کم‌سابقه بوده و به دلیل سهل‌انگاری مردم میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 85 درصد به 58 درصد کاهش یافت که دلیل اصلی گسترش موج کرونا که از اواخر اسفندماه شروع شد همین موضوع است.

وی با اشاره به افزایش 5 برابری تعداد مبتلایان سرپایی به ویروس کرونا و 2 و نیم برابری مبتلایان بستری تاکید کرد: تمامی مراکز منتخب تست و معاینه افراد مشکوک به ویروس کرونا به صورت 16 ساعته در کل استان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری