Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:34:56 GMT

استقلال برای قرض ۵۸۰ هزار درهمی سند رو کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۱۱۰

استقلال برای قرض ۵۸۰ هزار درهمی سند رو کرد

مدیران وقت استقلال ابتدای سال ۹۹ مبلغی را به عنوان قرض به صورت درهم از یک فرد دریافت کرده بودند که بازپرداخت آن این باشگاه را دچار مشکل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اخیراً اسنادی مربوط به باشگاه استقلال منتشر شد مبنی بر قرض گرفتن مبلغ ۵۸۰ هزار درهم از فردی به نام «احمدی» توسط احمد سعادتمند در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۹ که بابت ضمانت بازگشت این پول، علاوه بر انعقاد یک قرارداد بین باشگاه و فرد قرض دهنده، یک برگ چک از سوی «رضا شعبانی» مشاور وقت سعادتمند به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال در اختیار فرد قرض دهنده قرار می‌گیرد که پشت این چک به عنوان ضمانت از سوی احمد سعادتمند و مهدی نوروزی (معاون اقتصادی وقت باشگاه) امضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس قرارداد مزبور، باشگاه استقلال موظف می‌شود طی مدت یک ماه اصل مبلغ را بازگرداند در غیر این صورت به ازای هر روز دیرکرد، مبلغ ۱,۰۰۰ درهم به عنوان غرامت به فرد قرض دهنده داده شود.

این چک در موعد مقرر نقد نمی‌شود و فرد قرض دهنده چک را به اجرا گذاشته و با استناد به قراردادی که داشت، باشگاه را با حکم دادگاه به مبلغ ۸۸۸ هزار درهم بدهکار می‌کند.

پیگیری‌ها در این خصوص مشخص کرد در همان زمان مبلغ ۸۵۲,۳۹۰ درهم امارات از سوی باشگاه استقلال به حساب شیخ دیاباته در امارات واریز شده که این مبلغی از بدهی‌های باشگاه به نامبرده بود تا به واسطه دریافت این مبلغ برای ادامه همکاری به تهران بازگردد. واریز این مبلغ از ۳۱ اردیبهشت سال قبل به حساب دیاباته آغاز شد؛ که این تاریخ با تاریخ دریافت پول از فرد مزبور تقریباً تطابق دارد.

شیخ دیاباته با عنوان آقای گلی فصل نوزدهم تهران را ترک کرده بود و این امکان برای او وجود داشت که به دلیل مطالباتش فسخ قرارداد کرده و از این تیم جدا شود. مدیران وقت باشگاه استقلال که منابع مالی مناسبی برای پرداخت مطالبات این بازیکن نداشتند، با این فرد که از سوی یکی از حامیان مالی قبلی باشگاه معرفی شده بود ناچار به عقد این قرارداد شدند تا در آن مقطع امکان فسخ را از دیاباته سلب نمایند.

مدیران وقت باشگاه استقلال مبلغ ۵۸۰ هزار درهم از این فرد قرض می‌کنند و مابقی مبلغ را هم از منابع دیگر تهیه کرده و مطالبات فصل نوزدهم بهترین گلزن خود را پرداخت کردند.

این مبلغ از طریق یکی از صرافی‌ها معتبر ایرانی در دبی و به صورت پارت پارت به حساب دیاباته واریز شده است که بخشی از اسناد مربوط به این واریزی در زیر منتشر شده و بخشی دیگر از اسناد مربوطه که به رویت رسیده، نزد ما محفوظ می‌ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال قرض استقلال لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش باشگاه استقلال هزار درهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی  ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) با حضور رییس اتاق وضعیت فلسطین، تعدادی از اعضای کارگروه‌های تخصصی، فعالان حوزه فلسطین در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه سیزده روز هراس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی را حاکم بود که نشان از موفقیت آمیز بودن عملیات وعده صادق است، گفت: مقامات صهیونیستی همواره مدعی بودند می‌توانند به تنهایی و بدون کمک ایالات متحده با تهران مقابله کنند، اما عملیات یاد شده ثابت کرد این امر ادعایی بیش نیست.

وی در این راستا، اظهار کرد: در واقع عملیات وعده صادق مشخص کرد که صهیونیست‌ها یک روز هم نمی‌توانند بدون حمایت و کمک مستمر آمریکایی‌ها دوام بیاورند.

ابوشریف با یادآوری اینکه طی ماه‌های اخیر شاهد بروز اختلاف میان مقامات کابینه نتانیاهو بودیم که امری قابل تامل است، افزود: این مهم در حالیست که پس از عملیات وعده صادق، اختلافات داخلی شدت یافته است؛ تا جایی که یکی از نمایندگان کنست اعلام کرد اگر مردم متوجه این تشویش و اختلافات میان مقامات کنست میشدند، حتی یک نفر هم در سرزمین‌های اشغالی نمی‌ماند و قطعا همه آنها فرار می‌کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ضمن تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق موجب هم افزایی میان ملت فلسطین و همچنین حمایت و محبوب شدن دوچندان از محور مقاومت شد، ادامه داد: هر چند باید اذعان کرد عملیات یاد شده برای تحقق اهداف راهبردی خاصی انجام شد که همگی آنان عملیاتی و اجرایی شد؛ به عبارتی عده‌ای از مردم پیامد عملیات وعده صادق در سرزمین‌های اشغالی را یاری رساندن به جبهه مقاومت تصور می‌کنند که باید اذعان کرد این امر، برداشتی نادرست است.

وی در ادامه در خصوص عدم ورود مستقیم ایالات متحده برای درگیری با ایران، تصریح کرد: واشنگتن تجربه جنگ و درگیری غیرمستقیم با تهران را داشته لذا اصلا نمی‌خواهد درگیر جنگ با جمهوری اسلامی شود.

ابوشریف در این زمینه، گفت: به عبارتی مقامات کاخ سفید نمی‌خواهند به عنوان نیروی نیابتی رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران و حتی کشور دیگری بجنگند، زیرا از تبعات آن مطلع هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: متاسفانه آمریکایی‌ها به شدت درصدد زمینه سازی برای اجرای پروژه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه خصوصا کشور‌های عربی هستند؛ هر چند باید یادآور شد عملیات وعده صادق توانست این پروژه و دسیسه را مخدوش کند و ناکام بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس به صورت تدریجی نابود خواهد شد، نه به صورت یکباره، از این رو اکنون شاهد تشدید افول و از بین رفتن این رژیم منحوس هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳