Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:25:48 GMT

بحران کنترل کرونا قزوین را تهدید می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۳۰۴

بحران کنترل کرونا قزوین را تهدید می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا  که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهار کرد: روند صعودی بیماری کرونا در استان به طور چشمگیری افزایش یافته است در صورتی که شرایط به همین روال ادامه یابد استان دچار بحران جدی در زمینه ی کنترل ویروس کرونا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین افزود: اگر روند صعودی کرونا در این هفته متوقف نشود، استان با مشکل جدی روبه رو خواهد شد.

حبیبی با اشاره به آغاز طرح پرستاری در منزل عنوان کرد: از تمامی شرکت های بخش خصوصی انتظار داریم تا سه روز آتی حد اقل ۲۰۰ کپسول اکسیژن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای کمک به طرح پرستاری در منزل قرار دهند.

این مقام مسوول عنوان کرد: تمامی مراکز و دستگاه هایی که خدمات به مردم ارائه می دهند، از ایجاد شلوغی و تجمعات خودداری کنند زیرا پایان این شلوغی ها به مراکز درمانی ختم می شود.

حبیبی اذعان کرد: طرح شهید سلیمانی باید ساماندهی و نوسازی شود تا بتواند در مهار این ویروس کمک بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی بحران کرونا در قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در استان خوزستان که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، با تبریک روز «معلم» اظهار کرد: معلمان بی شک انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌داد. قرآن می‌فرماید «انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است» و این مسوولیت سنگین بر عهده معلمان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی گفت: امروزه کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. البته روحانیت در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 6093249

دیگر خبرها

  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود