Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ جانشین مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور و یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق شامل ۹ هزار لیتر روغن موتور در اسکله بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر در قالب دریابانان در طول شبانه‌روز تمام سواحل، اسکله‌ها و مرزهای دریایی در استان بوشهر مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه مرزهای دریایی استان بوشهر توسط مرزبانان نگهداری و نگهبانی می‌شود، افزود: مرزبانان استان بوشهر شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

6000لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر کشف شد6600 لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر با تلاش دریابانی کشف شد40 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر با تلاش دریابانی کشف شد

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از 9 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای پیشگیری از قاچاق منابع ملی و برخورد قاطع با قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی، مأموران دریابانی موفق شدند یک فروند شناور و یک دستگاه کامیون حامل روغن موتور قاچاق را در اسکله جلال بوشهر شناسایی و توقیف کنند.

 سرهنگ عزیزی افزود: با توقیف شناور و کامیون متخلف، تعداد 48 گالن 200 لیتری معادل 9 هزار و 600 لیتر روغن موتور کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به دستگیری 2 نفر متهم در این رابطه ارزش ریالی کشفیات قاچاق سوخت یاد شده را 2.4 میلیارد ریال بر اساس نظر کارشناسان برآورد کرد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون