Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@09:02:58 GMT

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۶۱۸

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محمد موسوی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

 وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۸ دستگاه خودروی حامل کالاهای قاچاق شامل ۲ دستگاه وانت نیسان، ۳ دستگاه سواری پراید، ۱ دستگاه سواری سمند و ۲دستگاه وانت پراید مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۱ دستگاه گنج یاب، ۴ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۷۵۰ عدد انواع لوازم خانگی، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک و... قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اعلام کرده‌ اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

48

کد خبر 1502052

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله پرنو گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر هنگام گشتزنی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و از ان‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۴ تن خوراک دامی قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پرنو از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز