Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:00:37 GMT

عثمان مثل سانچز؛ مورد جالب گل زیبای دمبله(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۶۷۲

عثمان دمبله شب گذشته با گل دیرهنگام خود باعث پیروزی بارسلونا بر رئال وایادولید شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی بارسا و وایادولید در نوکمپ گره خورده بود و آبی اناری ها تا دقیقه 90 نتوانسته بودند دروازه حریف را باز کنند و خوش شانس هم بودند که داور با تصمیم عجیبش در دقیقه 79 وایادولید را ده نفره کرده بود.

در حالی که به نظر می رسید بارسا در خانه دو امتیاز کلیدی را از دست خواهد داد، عثمان دمبله توانست دقیقه 89 با ضربه پای چپ زیبای خود گل برتری را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد آرائوخو روی یک ارسال از سمت راست با سر اثری کوچک روی توپ گذاشت و سپس دمبله کار را تمام کرد.

 

 

 

 

 

ارزش این گل شاید در هفته های پایانی مشخص شود و حتی یکی از عوامل اصلی قهرمانی بارسا نیز لقب بگیرد. به همین دلیل امروز تیتر یک روزنامه های بارسلونا یه مضمون مشترک داشت:« گل قهرمانی...گل لالیگا.»

گل دمبله از یک حیث دیگر نیز جالب توجه بود. از 14 سپتامبر 2013 سابقه نداشت که بارسا با گلی دیرهنگام برنده بازی شود. در آن تاریخ الکسیس سانچس با گل دقیقه 94 خود که با ضربه قیچی به ثمر رسید، باعث پیروزی بارسا بر سویا در حضور 75 هزار هوادار در نوکمپ شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

اینتر میلان الکسیس سانچس عثمان دمبله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان الکسیس سانچس عثمان دمبله بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت