Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:45:47 GMT

غیرممکن است دخیا فصل بعد در یونایتد بماند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۶۹۹

غیرممکن است دخیا فصل بعد در یونایتد بماند

ریو فردیناند معتقد است ادامه حضور داوید دخیا در یونایتد غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش نشریه میرر در گزارشی مدعی شد داوید دخیا قصد دارد در پایان فصل منچستریونایتد را ترک کند و این جدایی از نظر مالی به شدت به سود شیاطین سرخ خواهد بو زیرا دین هندرسون اخیرا به طور رسمی به دروازه بان اول انتخاب اوله گونار سولسشر تبدیل شده و داوید دخیا علاقه ای به تحمل نیمکت نشینی در فصول بعدی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دو سال دیگر از قرارداد دروازه بان اسپانیایی باقی مانده، اما دستمزد هنگفت و 350 هزار پوندی او در هفته باعث شده مدیران یونایتد نیز مشکلی با جدایی داوید دخیا نداشته باشند.

دین هندرسون در فصل گذشته پس از سپری کردن یک دوره قرضی و موفق در شفیلد یونایتد و امضای قراردادی شش ساله با هفته ای 120 هزار پوند دستمزد در آگوست سال گذشته، اخیرا به دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ بدل شده و به نظر می رسد این روند فصل بعد نیز ادامه داشته باشد. احتمال دارد داوید دخیا در فصل بعد راهی سری آ شده یا دوباره به کشور خود اسپانیا بازگردد.

 

 

 

 

ریو فردیناند اسطوره یونایتد در مورد دخیا به بی تی اسپورتس گفت:« دو گزینه پیش روی داوید است. یا بماند و با هندرسون رقابت کند یا در پایان فصل بگوید دوران حضورم تمام شده و باید بروم.

معتقدم اگر هندرسون فصل را به عنوان گلر شماره یک به اتمام برساند، دخیا خواهد رفت و ماندنش غیرممکن می شود. البته دستمزد بالای او هم تعیین کننده است ولی در یک تیم، بودن دو دروازه بان که ادعای شماره یک بودن دارند، اصلا عملی نیست. داوید الان از هندرسون حمایت می کند و در ادامه نیز خواهد کرد ولی مطمئنم وقتی بعد از تمرین به خانه می رود، حس دردناکی دارد و غرورش را خدشه دار شده می بیند.»

 

منچستر یونایتد ریو فردیناند داوید دخیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ریو فردیناند داوید دخیا دروازه بان داوید دخیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست

هویلوند لب به ستایش از کاپیتان تیمش گشود.

راسموس هویلوند، مهاجم منچستر یونایتد، معتقد است که برونو فرناندز، کاپیتان این تیم، مورد «انتقادهای ناعادلانه» قرار گرفته است. این در حالی است که گزارش‌هایی از اختلاف احتمالی بین این دو نفر حکایت داشتند. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مهاجم دانمارکی از هم تیمی پرتغالی خود دفاع کرده است. به تازگی گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اختلاف این زوج به دلیل عدم وجود ارتباطی قوی بین‌ آن‌ها درون زمین، منتشر شده بود. اما هویلوند در مصاحبه جدیدش، با تمجید از اهمیت بازی‌سازی فرناندز برای یونایتد، از او حمایت کرد.

فقط می‌خواهم به او بگویم: «به خاطر پاس گلت (مقابل شفیلد یونایتد) ممنونم برونو!» من برای او خیلی خوشحال بودم چون او هم خیلی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این منصفانه نیست، چون او همیشه در بالاترین سطح بازی می‌کند و یک کاپیتان فوق‌العاده است.

فرناندز بهترین پاسور منچستریونایتد در تمامی رقابت‌هاست. او در ۴۵ بازی، ۱۱ پاس گل داده که ۶ تا بیشتر از هر بازیکن دیگری در تیم است. او همچنین ۱۵ گل به ثمر رسانده است. جدیدترین پاس گل فرناندز، پاس منجر به گل هویلوند در دقایق پایانی بازی مقابل شفیلد یونایتد در چهارشنبه گذشته بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!