Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@02:06:09 GMT

انتشار مجموعه 10 جلدي «کرونا روايت»

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۹۹۰۵

انتشار مجموعه 10 جلدي «کرونا روايت»

خبرگزاری آریا- مجموعه الکترونیکی 10 جلدی «کرونا روایت» توسط انتشارات جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، آقای ابوالفضل امینی هرندی، مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: «کرونا روایت» مجموعه 10 جلدی درباره فداکاری‌های کادر درمان از زمان همه گیری این ویروس است که به همت سازمان نظام پزشکی انجام شد و توسط انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کرونا به روایت مدیران نظام پزشکی (در ابتدای تمام کتاب‌های الکترونیکی)، کرونا به روایت تصویر، کرونا به روایت سینما، کرونا به روایت رسانه، کرونا به روایت علوم انسانی سلامت، کرونا به روایت ادبیات، کرونا به روایت مسوولیت اجتماعی، کرونا به روایت ایثار (شهدای سلامت)، کرونا به روایت تلویزیون و کرونا به روایت آموزش همگانی عنوان این مجموعه 10 جلدی است.
آقای امینی بیان کرد: در ابتدای این کتاب‌ها، فیلم یادبودنویسی شخصیت‌های مختلف بر تابلوی یادبود کروناروایت و همچنین روایت مدیران سازمان نظام پزشکی از مقابله با کرونا به نمایش درآمده است. مجموعه کتاب‌های الکترونیکی کرونا روایت در قالب EPUB3 منتشر می‌شوند و علاوه بر متن و تصویر شامل فیلم، پیوند و محتوای تعاملی نیز هستند که تجربه‌ای مستندوار، جدید و خوشایند را برای خوانندگان فراهم می‌کنند. این کتاب‌ها پویا و دارای قابلیت بروزرسانی بوده و در بستر وب و اپلیکیشن در دسترس هستند.
وی اضافه کرد: انتشارات جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران که از سال 82 فعالیت دارد با آغوش باز از همکاری با اساتید و پژوهشگران رشته‌های پزشکی برای انتشار آثار آن‌ها استقبال می‌کند.
برای دریافت مجموعه کتاب‌های الکترونیکی کروناروایت کافی است بر روی یکی از لینک‌های yun.ir/02r3u8 و store.scinito.com و
play.google.com/store/apps/details?id=com.scinito.reader کلیک کنید و پس از کلیک بر روی هر کتاب و ثبت‌نام، کتاب را مطالعه نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتشار کرونا روایت علوم پزشکی تهران کرونا به روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

۲ آلبوم «نئوتنالیتی» اثر سیاوش دمیریان و «قاوال مکتبی» با هنرمندی خدایار خدادوست عنوان ۲ آلبومی هستند که به تازگی در دسترس مخاطبان موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران قرار گرفته است.   به گزارش مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.   «نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.   آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.   «چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.   آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.   «مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.   این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین