Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:03:06 GMT

قوچان نژاد در لیگ اردویژه هلند مشتری پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۰۹۱

قوچان نژاد در لیگ اردویژه هلند مشتری پیدا کرد

مهاجم نیمکت‌نشین زووله به تیم سابقش در فوتبال هلند باز خواهد گشت.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت Voetbalprimeur هلند، باشگاه زووله تمایلی برای تمدید قرارداد رضا قوچان‌نژاد، بازیکن خط حمله‌اش ندارد. در این میان تیم‌های زیادی نیم‌نگاهی به جذب این مهاجم در نقل‌وانتقال‌های تابستانی دارند. کمبور تیم سابق رضا قوچان‌نژاد نیز دست به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان‌نژاد که در سال‌های 2009 تا 2011 برای کمبور بازی کرده است شانس بازگشت به تیم سابقش را دارد. تیمی که در آستانه صعود به اردویژه هلند است.

فویکه بوی، مدیر فنی تیم کمبور نیز در این مورد گفت: هرچند رضا قوچان‌نژاد بازیکنی پا به سن گذاشته است اما هنوز هم شم گلزنی دارد. بر اساس این گزارش، علاوه بر کمبور تیم‌های از بوندس‌لیگای B و لیگ حرفه‌ای آمریکا خواهان جذب قوچان‌نژاد هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت کمبور هلند رضا قوچان نژاد لیگ هلند قوچان نژاد اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد