Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@02:30:45 GMT

عکس های جشن تولد دختر یزدی دست به دست شد / آبرویش رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۳۳۶

عکس های جشن تولد دختر یزدی دست به دست شد / آبرویش رفت

دختر یزدی به خاطر حسادت به دوستش در اینستاگرام آبروی او را برد.

رئیس پلیس فتای استان یزد: شخصی که با انگیزه حسادت، تصاویر خصوصی دوست خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا که مدعی شده بود فردی ناشناس در اینستاگرام، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی جشن تولد وی کرده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط کارآگاهان سایبری، مشخص شد متهم با ایجاد صفحه‌ای ناشناس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام و ایجاد مزاحمت برای وی کرده است.

حسادت دخترانه برای دختر یزدی دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا استان یزد با اشاره به شناسایی متهم افزود: متهم که یکی از دوستان شاکی بوده و به عنوان میهمان در جشن تولد حضور داشت، در مواجهه با ادله و مستندات دیجیتال، لب به سخن گشود و انگیزه خود را از این کار حسادت بیان کرد.

ابوطالبی اعتماد بیش از حد به فضای مجازی را یک اشتباه بزرگ دانست و تصریح کرد: در این فضا هویت افراد مشخص نیست و چه بسا استفاده کنندگان از این فضا ناخواسته با حس امنیت و اعتماد به سایر کاربران و هویت‌های اعلامی از طرف آنان، اقداماتی را انجام می‌دهند که پیامد‌های ناگوار و غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حسادت تصاویر خصوصی اینستاگرام اخبار حوادث بازداشت تصاویر خصوصی اینستاگرام حسادت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران بازیگر سینما و تلویزیون کرونا فیلم دختر خودکشی بازداشت قتل اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند

پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت ۲ متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

او افزود: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

پوریانی گفت: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی گفت: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید