Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:31:36 GMT

شتابدهی تیم‌های استارت آپی دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۳۴۲

شتابدهی تیم‌های استارت آپی دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، طرح «نوآ» ی دانشگاه شهید بهشتی که در جهت خلق شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های این دانشگاه از اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز شده بود به فاز دوم رسید.

در این مرحله منتورینگ و شتابدهی تیم‌ها به صورت حضوری از تاریخ ۱۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در مراکز نوآوری دانشکده - پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره منتورینگ در دو سطح تعریف شده است.

سطح عمومی که مشتمل بر مباحث متمرکز بر حوزه تجاری سازی ایده و کسب و کار است؛ و سطح تخصصی که در این قسمت، با کمک مرکز نوآوری دانشکده مربوطه، از اساتید و برجستگان علمی مرتبط با آن ایده استفاده شده است.

بدلیل پاندمی شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت الزامات بهداشتی تاریخ و ساعت جلسات منتورینگ هرتیم به تفکیک و بدون تداخل زمانی با دیگر تیم‌ها برنامه ریزی شده است و در هر جلسه، مرکز نوآوری دانشکده - پژوهشکده دراختیار تیم و منتور مربوطه قرار می‌گیرد تا با رعایت فاصله اجتماعی و با تعداد نفرات کم جلسات برگزار شود.

طرح «نوآ»، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و ۱۸ مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه از ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. در فراخوان اولیه این رویداد بیش از ۲۰۰ تیم در این طرح شرکت کردند که بعد از داوری و ارزیابی، نیمی از این تعداد توانستند به رویداد «نوآ» راه یافتند.

تیم‌ها با شرکت در دوره منتورینگ تخصصی و عمومی یک چرخه شتابدهی بسیار فشرده و کپسولی را می‌گذرانند تا بتوانند به استانداردهای لازم برای دستیابی به یک استارت‌آپ موفق برسند. در نهایت تیم‌هایی که بتوانند این دوره را بگذرانند و شاخص‌های لازم را کسب کنند در فاز نهایی رویداد، در جلسه داوری که با حضور شخصیت‌های برجسته اکوسیستم نوآوری کشور در روز سوم خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، شرکت کرده و در صورت برگزیده شدن از حمایت‌های طرح نوآ بهره مند خواهند شد.

کد خبر 5182439 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری نوآوری تحقیقات علمی ویروس کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری واکسن کرونا نوآوری گوگل ایرانسل سورنا ستاری توییتر روسیه موبایل ناسا دانشگاه شهید بهشتی نوآوری دانشکده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول