Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مثبت شدن تست کرونای 85 بیمار در بیمارستان شاهرود طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

دکتر رضا چمن در گفت‌وگو با ایسنا ضمن هشدار در خصوص خطر افزایش شیوع این همه‌گیری در استان‌های مختلف و از جمله در دو شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه اظهار کرد: تنها در شبانه‌روز گذشته 220 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کووید19 به همکاران ما مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان در اکثر نقاط کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر  ۱۰۵بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به مراجعه ۲۲۰ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت‌پوشش دانشگاه علوم پطشکی شاهرود افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۸۵ بیمار در بیمارستان شاهرود مثبت قطعی اعلام شده است.

عضو ستاد مقابله با کروناویروس استان ادامه داد: از این تعداد ۳۰ نفر در بخش های اختصاصی کرونا بستری شدند.

دکتر چمن بر لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی تاکید و خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان و به خصوص جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در دو شهرستان شاهرود و میامی انتظار می‌رود که با توجه به سیر صعودی بیماری کووید19 در یکی دو هفته اخیر، به هیچ عنوان در دورهمی‌ها و اجتماعات خانوادگی شرکت نکنند.

به گزارش ایسنا- استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است و 6 شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه و آرادان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و دو شهرستان شاهرود و میامی تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علوم پزشکی شاهرود همه باهم علیه کرونا تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،رئیس بیمارستان امید مهرستان گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ بیمار تالاسمی در این شهرستان داریم که به آنها خدمات ارئه می‌شود. 

 دکتر عبدالرئوف بختیاری افزود: این بخش به همت خیرین نیک اندیش و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و سازمان انتقال خون استان راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر هزار و ۶۱۱ بیمار مبتلا به تالاسمی نوع شدید در شهر‌های زاهدان، خاش، سراوان، میرجاوه و سیب و سوران زندگی می‌کنند که علت شمار بالای مبتلایان، افزایش طول عمر این بیماران است .

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • عفونت‌های باکتریال و ویروسی پوست در ورزشکاران
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی