Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:09:36 GMT

محکومیت ۵۵ میلیاردی مرغداران متخلف در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۰۵۳۳

محکومیت ۵۵ میلیاردی مرغداران متخلف در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در خصوص تخلف مرغداران از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۳ پرونده رسیدگی شده و محکومیت ریالی بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال بوده است و طی گشت‌های مشترک برگزار شده بیش از ۳۰۰ کیلو گوشت مرغ کشف و ضبط شده است.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: طرح تسهیل کسب‌وکار نوروز ۱۴۰۰ سازمان تعزیرات حکومتی که از ۱۵ اسفندماه سال ۹۹ با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های ذی‌ربط آغاز شده بود در روز شنبه چهاردهم فروردین سال جاری پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در این طرح تعداد ۸۱ تیم گشت مشترک اعزام و تعداد ۳۲۲ پرونده در خصوص کالا و خدمات پنج پرونده در حوزه قاچاق کالا و پنج پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار امسال و اینکه هدف اجرای این طرح پیشگیری از تخلفات و تسهیل کسب‌وکار بوده، اکثر واحدهای متخلف با دریافت تذکر و اصلاح موارد تخلف مانع زدایی شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمدی بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، فعالیت گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تخلف مرغداران از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۳ پرونده رسیدگی شده و محکومیت ریالی بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال بوده است و طی گشت‌های مشترک برگزار شده بیش از ۳۰۰ کیلو گوشت مرغ کشف و ضبط شده است. گشت‌های مشترک طرح نوروزی امسال نسبت به دوره گذشته در حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرغ قیمت مرغ تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی گشت های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر  اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه