Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» با تشریح مهمترین فعالیت‌های بیمه مرکزی در سال گذشته، از تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی پس از ۱۷ سال و ایجاد محصولات جدید  بیمه ای از جمله بیمه درمان بیماری کرونا و  بیمه کسب و کار ناشی از اپیدمی به عنوان مهمترین اقدامات سال یاد کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی یادآور شد: بر اساس بیمه حوادث طبیعی از سال ۱۴۰۰ در حدود ۳۰ میلیون واحد مسکونی کشور، تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیمه مرکزی سال گذشته در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، کاهش مصرف کاغذ و صرفه جویی در تولید پسماند، حذف بیمه نامه فیزیکی شخص ثالث و صدور بیمه نامه الکترونیکی شخص ثالث را در دستور کار خود قرار داد که با موفقیت عملیاتی شد.
رئیس کل بیمه مرکزی، "سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار سهام توسط شرکت‌های بیمه‌ای"، "فعال شدن شرکت‌های استارتاپی و اینشورتک ها در صنعت بیمه" و "صدور مجوز کارگزاری آنلاین به پنج شرکت"، "دیجیتالی کردن محصولات بیمه‌ای" و "ایجاد کد یکتا برای صدور بیمه نامه های شخص ثالث، آتش سوزی و حمل ونقل" و "بارگذاری اطلاعات مرتبط در سامانه سنهاب"را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد.
سلیمانی از افزایش پرتفوی بیمه زندگی به ۱۵.۶ درصد خبر داد و گفت: در این دوران خاص اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا استقبال مردم از بیمه های زندگی خوب بود و پرتفوی آن به ۱۵.۶ درصد رسید که از آن به عنوان یک شاخص مهم افزایش دهنده ضریب نفوذ بیمه در جهان یاد می‌کنند.
وی در بخش دیگری از گزارش خود از اعطای مجوز تخصصی به شرکت‌های بیمه «خاورمیانه» و «باران» با تمرکز بر صدور بیمه‌های زندگی خبر داد و گفت: در سال جدید نیز چند شرکت تخصصی در  حوزه بیمه‌های زندگی به خانواده صنعت بیمه اضافه می شوند.
رئیس کل بیمه مرکزی، با هدف افزایش ارتقای نظارت بر خدمات شرکت های بیمه به بیمه گذاران از  تقویت و گسترش مرکز پاسخگویی تلفنی چهار شماره ای ۲۳۴۲ بیمه مرکزی خبر داد و گفت: این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و رسیدگی به شکایات بیمه گذاران است.
سلیمانی همچنین از تاسیس مرکز ملی مدیریت ریسک و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه مدیریت ریسک به بخش‌های تولیدی به منظور ایجاد شناخت و نهادینه شدن امر مدیریت ریسک در فرآیندهای تولیدی خبر داد و گفت: ارزیابی مدیریت ریسک باید به دو صورت تخصصی موردی و ترکیبی دنبال شود و صنعت بیمه پرچمدار ریسک در کشور خواهد بود.  
به گفته وی "انعقاد قرارداد مازاد خسارت حوادث فاجعه آمیز (CAT) در رشته های  مختلف بیمه ای"، "اعمال بیش از ۱۰ مرحله بخشودگی حق بیمه مربوط به موضوع بند (ب) ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث (جرائم صندوق تامین خسارت های بدنی) در خصوص انواع گروه‌های خودرویی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر"، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ بیمه از دیگر اقدامات مهم بیمه مرکزی در سال گذشته بوده است.  
.

برچسب‌ها غلامرضا سلیمانی صندوق بیمه همگانی خاورمیانه زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی صندوق بیمه همگانی خاورمیانه غلامرضا سلیمانی صندوق بیمه همگانی خاورمیانه زلزله اخبار کنکور خبر داد و گفت حوادث طبیعی مدیریت ریسک بیمه مرکزی سال گذشته شخص ثالث بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به ۸۴ هزار و ۱۷۴ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.

دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ۷۹ هزار و ۶۷۶ مورد منجر به اعزام عملیاتی و ۹۸۹ مورد نیز منجر به اعزام فوری گروه‌های امداد و حوادث شده است.

وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتش‌سوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروه‌های امداد و حوادث در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشه‌خوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد