Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌آید با این روند و این شکل از تصمیم گیری، عزیزی خادم زودتر از آنچه تصور می‌رود با کرسی ریاست فوتبال خداحافظی کند!

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئیس جدید فدراسیون فوتبال وعده داده بود که انقلاب بزرگی در فدراسیون فوتبال رقم خواهد زد تا تحول شگرفی در ساختار مدیریتی فوتبال ایران به وجود آید اما نه تنها خبری از انقلاب نشد بلکه کاشف به عمل آمد آقای رئیس برای برتری در انتخابات به سراغ شعارهای دهان پر کن رفت تا شاید بتواند رای مجمع را به دست آورد!

همان زمانیکه که عزیزی خادم، حیدربهاروند رد صلاحیت شده توسط کمیته بدوی انتخابات را به عنوان سرپرست سازمان لیگ معرفی کرد، این حقیقت نمایان شد که خبری از تغییر نیست؛ با انتخاب کارمند وزارت نفت به عنوان سرپرست دبیرکلی این باور تبدیل به یقین شد اما جالب اینجا بود که آقای رئیس مدعی بود که تغییر در فوتبال قطعی است!

اصرار به شکل گیری تحولات اساسی از سوی عزیزی خادم با واکنش منتقدان رو به رو شد به ویژه که وی به نوعی تلاش داشت ناکامی خود و تیمش در جریان سلب میزبانی از تیم های باشگاهی و تیم ملی را به مدیریت قبلی فدراسیون ارتباط دهد اما منتقدان دانه درشتی نظیر محمد مایلی کهن بازی تبلیغاتی او را نقش بر آب کردند تا دوران ماه عسل آقای رئیس خیلی زودتر از آنچه تصور می رفت به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فضا اما یک انتصاب عجیب، اتحاد عجیبی میان منتقدان به وجود آورد، رئیس فدراسیون در اقدامی غیر منتظره مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی کرد در حالی که وی هیچ سابقه شاخصی نداشت و ابهامات زیادی در پس این انتخاب وجود داشت! ولی عزیزی خادم در اوج ناباوری در حکم وی نوشت نظر به تجارب ارزنده جنابعالی! در حالی که وی تجربه زیادی نداشت و به نظر انتخابش بر اساس رابطه صورت گرفته تا ضابطه!

با این حال سکوت حامیان رسانه ای آقای رئیس به شدت خودنمایی می کرد، همان هایی که در دوره مهدی تاج هر روز با انتشار توئیت و پست و استوری از تیم مدیریت فوتبال ایراد می گرفتند اما با انتخاب عزیزی خادم ناگهان سکوت اختیار کردند تا در تقسیم مسوولیت سر آنها بی کلاه نماند!

مطمئنا عمر مدیریتی عزیزی خادم با این مدل مدیریت دوام چندانی نخواهد داشت به ویژه که حالا مشخص شده هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در جریان این انتخاب نبوده و این می تواند بیانگر یک شکاف عمیق میان عزیزی خادم و هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد که خیلی زود پس از گذشت یک ماه و هفت روز نمایان شد!

به نظر می آید با این روند و این شکل از تصمیم گیری عزیزی خادم زودتر از آنچه تصور می رود با کرسی ریاست فوتبال خداحافظی کند!

سینا حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عزیزی خادم آقای رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها