Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی و برنامه ریزی فعالیت‌های انجمن آیس و اینلاین هاکی بانوان با حضور نابب رییس بانوان فدراسیون اسکیت برگزار شد.

به گزارش برنا، در این جلسه که با حضور وفاخواه نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت، هدا احمدبیگی نائب رئیس بانوان انجمن آیس و اینلاین هاکی، اعظم سنائی مربی تیم ملی آیس هاکی ، فائزه مدبر مربی تیم ملی بزرگسالان اینلاین هاکی و صدف منصوری مربی تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان اینلاین هاکی برگزار شد، برنامه های سال جاری در کلیه رده های سنی بانوان انجمن آیس و اینلاین هاکی بررسی و تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰، با توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا، تنظیم گردید که در صورت تائید فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا اجرایی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در صورت مساعد بودن شرایط برگزاری فعالیت های ورزشی با توجه به شرایط کرونا در تهران، کمپ تیم ملی جوانان و نوجوانان و مسابقات دستجات آزاد بزرگسالان اینلاین هاکی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هاکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها