Web Analytics Made Easy - Statcounter

fنا بر اعلام آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات و افکار سنجی سازمان در نوروز ۱۴۰۰ برنامه «خندوانه» با ۵۴ درصد پر بینندترین برنامه تلویزیون و برنامه «کودک شو» با ۴۱.۷درصد پای ثابت برنامه‌های پر مخاطب در ویژه برنامه‌های نوروز در سال‌های اخیر شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «شوتبال» با ۳۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸درصد موفقیت فصل سوم خود را تکمیل کرد و توانست در میان پنج برنامه برتر سیما جای بگیرد.

«هوش برتر» نیز با ۲۸.۴ درصد با توجه به تغییرات عمده در فرم، اجرا و با وجود تولید برنامه‌های مشابه در سال‌های اخیر به برنامه محبوب مخاطبین در این حوزه مبدل شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

روابط عمومی شبکه نسیم ضمن تبریک به همه دست اندرکاران که خالصانه برای حال خوب مردم تلاش کردند این توفیق را مرهون لطف خدا، نگاه مخاطبین همیشه همراه و برنامه سازان دقیق و سخت کوش می‌داند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری