Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:49:26 GMT

طرح دوشنبه‌های ورزشی تهران به یزد رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۲۴۹

طرح دوشنبه‌های ورزشی تهران به یزد رسید

طرح دوشنبه های ورزشی در راستای کاهش فقر حرکتی اوایل سال ۹۸ در تهران فعال شد و خانواده ها و علاقه مندان می توانند روش های صحیح حرکات ورزشی را از کارشناسان در ایستگاه‌های شهروندی در سطح پارک ها به صورت رایگان فرا گیرند.  

حیدر سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به نوعی ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به تعطیلی های مختلف به علت شیوع کرونا، تاکنون ۵۰ هفته از این طرح برگزار شد و بیش از ۳۰ هزار شهروند زن و مرد به صورت خانوادگی در آن شرکت کردند.   

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی می تواند تا حدودی بدن را در مقابل بیماری ها تقویت کند خاطر نشان کرد: در مراسمی در شهر یزد و با حضور مدیران ورزش کلانشهرها تندیس دوشنبه های ورزشی توسط سازمان ورزش شهرداری تهران به شهردار یزد و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهر در محل سالن ورزشی کارکنان اهدا شد.

سلیمانی بیان کرد: شهردار یزد در خصوص توسعه دوشنبه های ورزشی بعد از شرایط سخت کرونایی تاکید بر همکاری کرد تا برنامه کوهپیمایی و صعود به قله شیرکوه با میزبانی یزد و مشارکت شهرداری تهران و برخی از کلانشهر ها در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی نیز نخستین نشست کارگروه تدوین برنامه های راهبردی ورزش شهرداری های کلانشهرهای ایران، به منظور تدوین سندجامع برنامه راهبردی به میزبانی شهرداری یزد برگزار شد.

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایتخت با شهر یزد خواهرخواندگی دارد تاکید کرد: تا کنون طرح همگانی دوشنبه های ورزشی از پایتخت کارش را آغاز کرد و هم اینک در کلانشهرهای یزد، شیراز، اصفهان، همدان، کرج، مشهد و تبریز و نیز در سطح بین الملل در توکیو ژاپن دوشنبه های ورزشی هر هفته برگزار می‌شود.  

سلیمانی از اجرای طرح کوهنوردی صعود به قله شیرکوه یزد گفت: در این صعود ١٩ کلانشهر (از هر شهر سه نفر و از تهران ٢٠ نفر) در خرداد ماه شرکت خواهند داشت.  

سلیمانی با بیان اینکه هم اینک یزد دارای ٥ منطقه شهری است افزود: ٢٠ ایستگاه ورزشی نیز دوشنبه های ورزشی را در بوستان‌های این شهر اجرا خواهند کرد.

وی به رونمایی کتاب دستور العمل و آیین نامه مسابقات ورزشی شهروندی کلانشهرها در شهر یزد خبر داد گفت: این کتاب به همت کلانشهر های کشور تدوین شده و در آن آخرین دستورالعمل های لازم برای ۱۹ رشته ورزشی پایه مورد بررسی قرار گرفته شده است.  

برچسب‌ها مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ورزش همگانی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ورزش همگانی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ورزش همگانی یزد اخبار کنکور سازمان ورزش شهرداری تهران دوشنبه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم