Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:48:01 GMT

پپه: چلسی حریف دشواری برای ماست اما...

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۳۵۴

پپه: چلسی حریف دشواری برای ماست اما...

پپه، مدافع پرتغالی پورتو، می گوید این تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت مقابل چلسی انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، پورتو فرداشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سویا رو در روی چلسی قرار خواهد گرفت. کمتر کسی تصور می‌کرد که تیم پرتغالی در مرحله قبل موفق به شکست یوونتوس شود اما این اتفاق رخ داد و آنها اکنون به دنبال ادامه ماجراجویی خود در چمپیونزلیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپه، ستاره پرتغالی پورتو، در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر چلسی گفت: " بدون توجه به نام ها، ما همیشه به حریفان خود احترام می‌گذاریم. چلسی حریف دشواری برای ما خواهد بود اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف‌مان انجام خواهیم داد. مربی ما به گونه ای است که باعث می شود به ایده های او باور داشته باشیم. ما به تمام کارهایی که روزانه انجام می دهیم اعتقاد کامل داریم.

 

 

 

 

شکست نخوردن در خانه از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم تمام تمرکز خود را به کار می‌گیرد و این مسئله بسیار مهم است."

 

گفتنی است پورتو فرداشب در حالی رو در روی چلسی قرار خواهد گرفت که تیم انگلیسی آخرین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را با شکست سنگین خانگی برابر وست برومویچ پست سر گذاشته بود اما در عین حال آن ها بعد از آمدن توماس توخل کاملا متحول شده اند و قطعا شاگردان سرجیو کونسیسائو کار دشواری در این مسابقه پیش رو خواهند داشت.

پورتو چلسی په په

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو چلسی په په

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ