Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در فدراسیون بسکتبال با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، تقی‌زاده ضمن حضور در محل فدراسیون و بازدید از امکانات تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال دیدار کرد و در خصوص مسائل پیرامون تیم ملی به گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان هم بتواند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

طباطبایی نیز با تشکر از حضور تقی‌زاده در فدراسیون بسکتبال، ابراز امیدواری کرد این رشته المپیکی بیش از پیش از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان برخوردار باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی