Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده قضائی برای راننده اتوبوس متخلف خبر داد.

ابوالفضل احمدزادهدر زاهدان اظهار داشت: پس از انتشار کلیپ استعمال‌ مواد مخدر توسط پرسنل یک اتوبوس مسافربری در مسیر سراوان- چابهار در فضای مجازی ، با توجه به اینکه موضوع مستقیماً با امنیت جانی مسافران و حقوق عامه مردم مرتبط بود، رسیدگی پرونده در اولویت کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: پس از شناسایی راننده و محرز شدن تخلف ارتکابی، پرونده قضائی برای وی تشکیل شد و در نهایت این راننده که با عدم رعایت قوانین و استعمال مواد مخدر حین رانندگی ، سلامت مسافران را به مخاطره انداخته بود به مدت چهار ماه منع خدمات شده و اجازه رانندگی نخواهد داشت و اتوبوس نیز به مدت دو ماه توقیف و به پارکینگ هدایت شد تا دیگر شاهد بروز چنین مواردی در استان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه حکم قطعی بعد از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد و این تصمیمات قضائی مقدماتی است، تاکید کرد: دستگاه قضا با هرگونه اقدامی که موجب تضییع حقوق عامه شود به شدت و در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد می کندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سیستان و بلوچستان پرونده فضای مجازی رانندگی اخبار حوادث فضای مجازی مواد مخدر انتشار کلیپ مردم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران بازیگر سینما و تلویزیون کرونا دختر خودکشی قتل فیلم اهواز از مرگ حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد کرده متاسفانه پاکبان در دم فوت می‌کند.

سرهنگ بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.

وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و  چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد