Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:44:29 GMT

بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۵۳۲

بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 

نصرالله امیری گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری المهدی (عج)، میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند.

«نصرالله امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری المهدی (عج)، میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت افزود: این جشن باشکوه همراه با نورافشانی آسمان، سخنرانی، مولودی خوانی و تجلیل از دختران هم نام با حضرت رقیه (س) بود.


وی بیان کرد: اجرای تئاتر توسط گروهی از هنرمندان شهر جیرفت، مسابقات فرهنگی و اهدا ۵۰ کارت هدیه به قید قرعه به برندگان، از سایر برنامه های این جشن بود.


امیری ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی جشن ولادت حضرت رقیه (س) در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت ادامه داد: در پایان جشن نیز بسته های تبرکی در بین شرکت کنندگان توزیع شد.


وی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی این کانون فرهنگی هنری در طول سال، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و بر همین اساس در اعیاد مذهبی جشن برگزار می کند.


امیری در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری اعیاد مذهبی بتوانیم در راستای افزایش شناخت و معرفت مردم نسبت ائمه معصومین (ع) و سیره زندگی آنها گام برداریم.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت رقیه س کانون فرهنگی هنری المهدی حضرت رقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)