Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@10:41:55 GMT

رکوردی که انصاری فرد دریونان ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۵۴۱

کریم انصاری فرد نام خود را به عنوان گلزن در داربی فوتبال یونان برای هر دو تیم ثبت کرد. ناطقان: به نقل از رادیوورزش یونان، شکست سنگین آ.اک آتن یونان برابر المپیاکوس با نتیجه ۵ بر یک آن هم در خانه یک اتفاق مهم برای انصاری فرد در پی داشت.

کریم انصاری فرد به دومین بازیکنی تبدیل شد که در فوتبال یونان با هر دو تیم در داربی یونان گل زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ایرانی در سال ۲۰۱۸ زمانی که در المپیاکوس بود، توانست در جریان شکست ۲ بر یک برابر آ.ا.ک آتن برای تیمش گلزنی کند و اکنون نیز در جریان شکست سنگین تیمش، تنها گل آو.اک آتن را به ثمر رساند.

دیدار دو تیم فوتبال آ.ا.ک آتن و المپیاکوس به عنوان داربی فوتبال یونان معروف است و انصاری فرد اکنون به دومین بازیکنی تبدیل شده که برای هر دو تیم گلزنی کرده است.

پیش از او رفیق جبور الجزایری توانسته بود به این مهم دست یابد و برای هر دو تیم در داربی یونان گلزنی کرده باشد.

بعد از شکست سنگینی که آ.اک آتن برابر المپیاکوس متحمل شد، درگیری‌هایی نیز در اردوی تیم یاران انصاری فرد رخ داد و بحث اخراج سرمربی اسپانیایی نیز مطرح بود که باشگاه آ.اک اعلام کرده است فعلا تصمیمی برای برکناری ندارد و به این ترتیب مربی اسپانیایی تا پایان قراردادش در این تیم می‌ماند. منبع: ایسنا برچسب ها: رکورد ، انصاری فرد ، یونان ، ثبت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد انصاری فرد یونان ثبت انصاری فرد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد