Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:49:59 GMT

فیلم‌تئاتر کاغذی «آی تک» اکران اینترنتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۶۰۴

فیلم‌تئاتر کاغذی «آی تک» اکران اینترنتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش کاغذی «آی تک» که از تولیدات سال ۱۳۹۸ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایش، ماجرای پرنسس خودخواه، لج‌باز و زیاده‌خواهی به نام «آی تک» است که هر چیزی را می‌بیند، می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش (پادشاه) همه‌ تلاشش را می‌کند تا او را همیشه راضی نگه دارد. اما یک شب «آی تک» با دیدن نور زیبای ماه، آن را می‌خواهد. اما هیچ‌کس نمی‌تواند خواسته او را برآورده کند. در این میان یاشار، نوه‌ ندیمه‎ قصر و همبازی «آی تک» تلاش می‌کند او را از خواسته غیرمنطقی‌اش باز دارد. تا اینکه ...

در این نمایش که به شیوه‌ تئاتر کاغذی تولید شده است، محمدتقی اسماعیلی مشاور و سرپرست گروه است. یلدا یوسفیان به عنوان بازیگر و بازی‌دهنده، فاطمه برمال و لیلا نظمی به عنوان طراح دکور و عروسک و پری‌ناز ستونه به عنوان شاعر حضور داشتند.

همچنین آهنگسازی این نمایش بر عهده بهرام رجبعلی‌زاده است و مدیریت اجرایی را مهدی دلنواز، طراحی و اجرای نور را محمدامین اسماعیلی، صدا و افکت را مهدیه خلفی‌زاده، مدیر و منشی صحنه را پریسا باقریان و عکاسی و فیلم‌برداری را ساناز جلوه‌ده و ثنا میرزارحیمی بر عهده داشتند.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1502084

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر کانون پرورش فکری اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند