Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی گفت: یازدهمین مرحله از پویش و رزمایش بزرگ همدلی و کمک‌های مومنانه به همت مردمی بسیج، سپاه پاسداران در شهرستان بهمئی آغاز شد.

سرگرد محمدی افزود: در این مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه ۷۵۰ بسته معیشتی بین اقشار آسب پذیر شهرستان بهمئی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در این مرحله شناسایی افراد واجد شرایط توسط پایگاه‌های مقاومت، هیئت‌ امنای مساجد شناسایی و بسته‌ها بین آنان توزیع شد.

سرگرد محمدی ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، مواد بهداشتی، ماکارونی و حبوبات به بسته‌های لوازم التحریر به ارزش ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های کم درآمد شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی گفت: در آینده بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند در شهرستان بهمئی توزیع می‌شود.

او ادامه داد: در مجموع برای تهیه این ۲۰ هزار بسته معیشتی ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی بهمئی شهرستان بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان