Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:06:47 GMT

پاوارد: غیبت لوا خیلی شرایط مان را تغییر نمی دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۱۸۹۰

پاوارد: غیبت لوا خیلی شرایط مان را تغییر نمی دهد

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، معتقد است که غیبت روبرت لواندوفسکی نمی‌تواند تاثیر بیش از حدی در عملکرد این تیم داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاهد تقابل دو تیم مدعی یعنی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن خواهیم بود. دو تیم در حالی فردا شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فصل گذشته در مسابقه فینال در برابر هم قرار گرفته بودند؛ جایی که باواریایی ها با تک گل کینگزلی کومان به پیروزی رسیدند و نهایتاً جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، پیش از تقابل فردای این تیم برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت: " ما در تیم ملی فرانسه در مورد این مسابقه صحبت نکردیم (با بازیکنان PSG) زیرا مسابقات مهمی پیش روی ما بود و بر روی آنها تمرکز کرده بودیم. با توجه به فینال فصل گذشته این مسابقه می تواند تا حدودی برای پاری سن ژرمن انتقامی می باشد اما ما آماده هستیم و می‌خواهیم در هر دو مسابقه رفت و برگشت به پیروزی برسیم."

 

پاوارد در مورد غیبت روبرت لواندوفسکی در مسابقه فردا شب برابر پاری سن ژرمن نیز گفت: " شرایط تغییر چندانی نمی‌کند. لوا بهترین مهاجم جهان است اما ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم که می‌توانند جایش را پر کنند. چوپوموتینگ در مقابل لایپزیش نمایش خوبی ارائه داد. البته ما دل‌مان برای لواندوفسکی تنگ می شود اما می‌خواهیم مثل همیشه بازی خودمان را انجام دهیم."

 

 

 

 

احتمال حضور در پست دفاع وسط از فصل آینده: "پست اصلی من دفاع وسط است اما می توانم به عنوان مدافع کناری نیز بازی کنم. با این حال در حال حاضر به این مسئله فکر نمی‌کنم و بعداً درباره آن صحبت خواهیم کرد."

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بنجامین پاوارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بنجامین پاوارد پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد