Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و‌بویراحمد گفت: در دومین روز از ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاها و عشایر استان تا ظهر امروز ۵۴۵ نفر بصورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام کردند.

احد جمالی اظهار داشت: از این تعداد ۹۴درصد مرد و ۶ درصد زن هستند که شهرستان بویراحمد با ۱۵۵ نفر نام نویسی بیشترین تعداد ثبت‌نامی ها را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز گفت: شهرستان چرام تاکنون با ۱۳ نفر کمترین تعداد نام نویسی را دارد.


جمالی از داوطلبان خواست با توجه به اینکه زمان ثبت نام تا بیست و دوم فروردین ادامه دارد، لذا داوطلبان فرایند نام نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رییس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و ایجاد شرایط خاص در استان و جهت حفظ سلامتی و پیشگیری ابتلا به این ویروس، داوطلبان سعی کنند از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و فضای مجازی اقدام به ثبت نام کنند و کمتر اقدام به نام نویسی حضوری کنند.

انتهای پیام/ص 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شورای روستا کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در بازدید از طرح رفع نقاط حادثه این محور که تلاقی جاده پاتاوه - دهدشت و یاسوج-اصفهان است، گفت: برای اجرای این طرح ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همت دولت جاده ملی پاتاوه -دهدشت تکمیل و زیربار ترافیک رفت و پیگیر نواقص آن هستیم.

معاون عمرانی استانداری ادامه داد: پس از رفع موانع و مشکلات اجرای این طرن، تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات نیز انجام شده است.

روستا با بیان اینکه مشکل معارضات محلی، جابجایی پایه های برق فشار قوی و مسیر دسترسی روستای همجوار نیز بررسی شده است گفت: مقرر شد، اداره برق ظرف حداکثر یک هفته طرح جابجایی پایه های برق را آغاز کند.

معاون عمرانی استانداری ادامه داد: مشاور کار باید با اصلاح اولیه هندسی طرح، مسیر دسترسی به سمت سی سخت و روستای گندی خوری را نیز پیش بینی کند تا تردد مردم با مشکل مواجه نشود.

دیگر خبرها

  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟