Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت سال 1400 را با بازی سنگینی شروع کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

علیرضا نقی‌ زاده، بازیکن مس رفسنجان در مورد آخرین شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نقی زاده در مورد اولین بازی مس رفسنجان در سال 1400 مقابل تراکتور اظهار داشت:

سال جدید را با بازی سنگینی مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و مساوی مقابل آن برای ما نتیجه خوبی بود. هرچند که موقعیت‌هایی داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم. برای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه مقابل تیم سابقش به میدان رفت،‌عنوان کرد:

من از کودکی در تراکتور بزرگ شدم و پرورش یافتم افتخار می‌کنم که پیراهن این تیم را برتن کردم اما فوتبال حرفه‌ای است. الان بازیکن مس رفسنجان هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. نتیجه هم دست خدا است.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد شرایط این تیم اظهار داشت:

شرایط تیم ما خیلی خوب است. در تعطیلات اردوی سه روزه‌ای را در تهران داشتیم. محمد ربیعی و کادر فنی شبانه روز زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. علی‌رغم اینکه تیم در سال اول حضور در لیگ برتر است اما شخصیت خوبی پیدا کرده و اگر برنامه‌ریزی‌ها همین‌طور ادامه داشته باشد مس رفسنجان قطعاً سال آینده جزو مدعیان فوتبال ایران خواهد بود.

نقی‌زاده در مورد اضافه شدن مهدی کیانی و محمد انصاری از نیم‌فصل دوم به تیم مس رفسنجان گفت:

هر دوی آنها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و قطعاً به تیم در کنار سایر بازیکنان کمک می‌کنند تا بتوانیم جایگاهی که شایسته مس رفسنجان است را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش عنوان کرد:

خودم در حال حاضر شرایط خوبی دارم. علی‌رغم اینکه در اوایل فصل مصدوم شدم اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردم و الان هم از نظر بدنی کاملاً آماده‌ام تا به تیم کمک کنم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد بازی هفته بیستم مس رفسنجان مقابل سایپا گفت:

در لیگ برتر بازی آسانی نداریم. سایپا تیم جوان و با برنامه‌ای است اما به این سه امتیاز نیاز داریم و تلاش می‌کنیم مقابل سایپا به پیروزی برسیم.

اخبار داغ 

مسیر سخت استقلال در جام حذفی دستور ویژه جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رافائل واران به ویروس کرونا مبتلا شد پائولو دیبالا نزدیک به درهای خروج یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد