Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: مقرر شد اسامی افرادی که قوانین را نقض کرده و پروتکل‌ها را رعایت نکردند به ما داده شده و علیه آنها جریمه اعمال شود. 

خبرگزاری میزان - حسین ذوالفقاری در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که در هر منطقه‌ای پروتکل‌ها را رعایت نکردند به ما اطلاع داده شود و مقرر شد اسامی افرادی که قوانین را نقض کردند به ما داده شود،  علیه آنها جریمه اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امنیتی وزیر کشور درباره سفرهای خارجی در زمان اوج‌گیری کرونا، گفت: برای سفر به کشورهای خارجی، به جر موارد ضروری و تجاری، تردد منع می‌شود. همچنین مقرر شد با پشتیبانی وزارت بهداشت، تردد در مرزهای هوایی کنترل شود.

ذوالفقاری همچنین تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی با جدیت ادامه پیدا می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: خیز سپاه و بسیج برای اجرای دور جدید طرح «شهید سلیمانی» در مقابله با کرونا

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: ستاد ملی کرونا وزارت کشور حسین ذوالفقاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا وزارت کشور حسین ذوالفقاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی] برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898959

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی