Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه منصوری عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سالن یادگار امام(ره) استانداری ابراز داشت: موتور محرکه توسعه در هر جامعه نتیجه عمل و فکر نخبگان است و تعدد این افراد در جوامع توسعه یافته باعث، پویایی، نوآوری، پیشتازی و پیشگامی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  سند میثاق نخبگان به منظور برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از ظرفیت آنها در توسعه استان سمنان تدوین شده و این نشان از رویکرد استان در توجه به نوآوری و نخبگان است.

وی یادآور شد: وجود استارتاپ‌های خلاق و نوآور،  افزایش سرمایه گذاری در بخش نوآوری و تقویت و افزایش شمار واحدهای نوآور در استان سمنان گواه بر توجه به نوآوری و خلاقیت در استان سمنان است.

منصوری تصریح کرد: تغییر فرهنگ اقتصاد ایران به سمت خلاقیت و نوآوری با تکیه بر نیروی توانمند گره گشا و کمک کننده در تحقق شعار سال ۱۴۰۰است.

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان با تقویت هماهنگی و هم افزایی بین دانشگاه‌ها و  صنعت و ارتقای زیرساخت‌ها به دنبال رشد فناوری و کارآفرینی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اضافه کرد: دانشگاه سمنان به سمت کارآفرینی حرکت کرده است و تقویت هم‌گرایی و نگاه ویژه  توسعه بیش از پیش استان را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از مراکز رشد و شتابدهنده و واحدهای دانش بنیان اظهار داشت: اصل و تمرکز همه برنامه ها توسعه است و بخش سخت افزاری فقط واسطه و کمک کننده در توسعه است  و توسعه دانش بنیان در استان سمنان در اولویت قرار  دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: رفع دغدغه های نخبگان، زمینه تولید فکر، اندیشه، ایده های نو، نوآوری و حل مسائل و مشکلات کشور را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح امروز گام اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری و مراکز رشد شماره ۲ و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی را در شاهرود افتتاح کرد.

وی در ادامه بعد از بازدید از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری) ، مرکز نوآوری‌ها و فناوری‌های زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح و با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش‌بنیان ریخته‌گری دقیق پارس و شرکت دانش‌بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری‌سازی فناوری‌های انرژی بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان رفت و  با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان،  آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM  را افتتاح کرد.

معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهوری عصر امروز در شهرستان سمنان علاوه بر افتتاح دو طرح، در نشست شورای اداری استان در استانداری حضور یافته است.

برچسب‌ها سمنان سورنا ستاری نخبگان استانداری سمنان فناوری علمی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سورنا ستاری نخبگان سمنان سورنا ستاری نخبگان استانداری سمنان فناوری علمی دانش بنیان ها اخبار کنکور معاون علمی رئیس جمهوری استان سمنان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است