Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تمام تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام شده است، اما طبق آمار به دست آمده بزرگترین دلیل افزایش کرونا در شهرستان برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، حضور در مراسم‌های عزاداری و عروسی است.

او با اشاره به ناقل بودن افراد مبتلا به کرونا که بدون علامت هستند، افزود: بیشتر افرادی که در بیمارستان بستری شده اند عموما اعضای خانواده و اقوام نزدیک یکدیگر هستند که با برگزاری دورهمی، ویروس از فرد ناقل بدون علامت به سایر افراد حاضر در این دورهمی‌ها منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری ادامه داد: تا زمانی که آگاهی و فرهنگ سازی مردم در این زمینه بالا نرود نمی‌توانیم شاهد کاهش شیوع کرونا در شهرستان باشیم چرا که برخی از افراد با سهل انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی باعث افزایش این ویروس خطرناک می‌شوند.

فرماندار اندیمشک ضمن قدردانی از شهروندانی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت می‌کنند، گفت: تمام محدودیت‌های ایجاد شده فقط برای سلامت شهروندان انجام می‌شود، دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه باید از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی دقیق‌تر و بهتر را در این خصوص انجام دهند تا مردم با آگاهی بیشتر به ما برای برچیده شدن بساط کرونا در شهرستان کمک کنند.

جهانگیری با بیان اینکه محدودیت مشاغل گروه‌های ۳،۲و ۴ انجام می‌شود، تاکید کرد: تمام اصنافی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند و سلامت شهروندان را به خطر بیندازند ضمن تذکر به آن‌ها و پلمب برق و آب این اماکن قطع خواهد شد و با آن‌ها برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر حسینیه اندیمشک با ۵۵.۵ میلی متر بارندگی پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.
محمد سبزه زاری افزود: در این مدت نیز در شهر‌های ماهشهر ۱۷.۵، استگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی متر باران باریده است.


وی ادامه داد: این میزان در شهر‌های مسجدسلیمان و لالی ۸، شادگان ۵، ایستگاه صفی آباد دزفول ۳.۲، شوش ۳، بهبهان ۲.۶، ایذه ۲.۳ و  دهدز ۱.۴ میلی متر به ثبت رسید.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران نیز در شهر‌های شوشتر ۰.۸، گتوند و اهواز ۰.۶ و رامهرمز و آبادان ۰.۱ میلی متر بوده است.

دیگر خبرها

  • فیلم/بارش شدید باران بهاری در دزفول و اندیمشک
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند