Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول مسابقات پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که پس از ابتلای ۷ نفر از بازیکنان بازار‌های روز کوثر دیدار این تیم برابر اهورای بهبهان لغو شد.

هنوز زمان برگزاری این دیدار مشخص نشده و باید دید سازمان لیگ چه تاریخی را برای این مسابقه انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ایمان شیراز و شهروند ساری روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر شهید ابوالفتحی شیراز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

کرونا سفر سرمربی تیم ملی فوتسال به اصفهان را لغو می‌کند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد