Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:10:16 GMT

اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۴۸۰

اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد

باشگاه ماشین سازی تبریز هدایت تیم فوتبال خود در ادامه لیگ برتر را به علیرضا اکبرپور سپرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اکبرپور عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه ماشین سازی با مدیران این باشگاه برای قبول هدایت سبزپوشان وارد مذاکره شد.

 

بعد از انجام مذاکرات و حصول توافقات نهایی، این مربی تبریزی هدایت تیم ماشین سازی را در ادامه بازی های لیگ برتر 00-99 بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرارداد امضا شده بین طرفین، علیرضا اکبرپور به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم ماشین سازی خواهد بود.

 

 

گفتنی است که علیرضا اکبرپور دوران بازی خود را از تیم ماشین سازی شروع کرده و با درخشش در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. ضمن اینکه او پس از پایان دوران بازی اش نیز از ماشین سازی وارد عرصه مربیگری شده بود.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز علیرضا اکبرپور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!