Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:32:46 GMT

غرق شدگی جان یک جوان را در رودخانه نازمکان گچساران گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۲۶۶۲

غرق شدگی جان یک جوان را در رودخانه نازمکان گچساران گرفت

جهانبخش وحدت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ظهر امروز وقوع یک فقره غرق شدگی در محدوده رودخانه نازمکان و سد منطقه به مرکز امداد، اطلاع رسانی شد.

وی ابراز داشت: در همین راستا بلافاصله و سریع تیم امداد کد دیل به منطقه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه با حضور در محل حادثه عملیات pcr انجام شد، اما موفقیت آمیز نبود، تصریح کرد: پیکر این جوان به مرکز درمانی منتقل شد که تمام تلاش‌ها برای احیا راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5183130

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس غرق شدگی مرگ و میر ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل اراک خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: شامگاه یک شنبه خبر غرق شدن جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز به ستاد فرماندهی آتش نشانی دزفول اطلاع رسانی شد. 

روح الله بهشتی فرد افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپ نجات غریق ایستگاه شماره ۱ و ۳ را به محل گزارش شده واقع در محدوده شرقی پل قدیم اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی و جستجو به دنبال فرد غرق شده نمودند.

وی ادامه داد: علی رغم اطلاع رسانی و هشدار‌های متعدد به شهروندان به جهت بالا آمدن سطح آب و عدم ورود به محدوده رودخانه دز متاسفانه شاهد کم توجهی بعضی شهروندان هستیم که بعضا منجر به غرق شدن این افراد در رودخانه خواهد شد.

روح الله بهشتی فرد افزود: به محض مهیا شدن شرایط و پایین آمدن سطح آب، عملیات غواصی توسط اکیپ‌های غریق نجات سازمان صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات