Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل مشکلات موجود در بازار برای تأمین کالاهای اساسی به ویژه مرغ درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای وزارت صمت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، به دلیل مشکلات موجود در بازار در تأمین کالاهای اساسی و به ویژه مرغ، نمایندگان مجلس به دنبال اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای رزمحسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ابتلای وزیر صمت به ویروس کرونا مقرر شده است در اولین فرصت پس از قرنطینه وی نمایندگان به دلیل مشکلات موجود در بازار برای تأمین کالاهای اساسی به ویژه مرغ و ضعف عملکرد وزارت صمت اعمال ماده ۲۳۴ کنند که این درخواست در حال حاضر تهیه شده است.

به گزارش فارس، درخواست اعمال ماده ۲۳۴ به  گزارشی از عملکرد یک بخش خاص و سومدیریت در آن حوزه اطلاق می‌شود که نهایتاً نمایندگان پس از درخواست اعمال این ماده گزارش خود را در صحن مطرح کرده و برای آن رأی‌گیری می‌کنند و در صورت تصویب گزارش و رأی نمایندگان به آن، گزارش برای بررسی بیشتر به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا صنعت معدن و تجارت قوه قضائیه وزارت صمت اعمال ماده ۲۳۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷