Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:در پروژه راه آهن چابهار به زاهدان، خط زاهدان – خاش، ظرف یک یا ۲ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بقیه نیز ظرف ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش برنا، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: بیش‌از ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بودجه امسال سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده و تا پایان محدوده زمانی دولت دوازدهم اعتبارات موردنیاز این استان ۱۰۰ درصد پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای اتمام ۴۶ طرح و پروژه تا قبل از پایان دوره خدمت دولت دوازدهم در سیستان و بلوچستان، بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان منابع لازم است که اعتبارات تخصیص یافته است.در پروژه راه آهن چابهار به زاهدان، خط زاهدان – خاش، ظرف یک یا ۲ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بقیه نیز ظرف ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

نوبخت گفت: برای شهر زاهدان و حاشیه آن برنامه‌ای مصوب شده و محدوده‌ای در حد هزار و ۴۸۶ هکتار نیاز به بازسازی، نوسازی و خدمات شهری داشت که با همکاری بنیاد مسکن و شهرداری زاهدان این کار در حال انجام است.امیدواریم در سفر آینده قبل از اتمام دوره خدمت دولت باقیمانده خانه‌های مسکن محرومان را تحویل داده، کار حاشیه شهر زاهدان نیز پیشرفت نهایی کرده باشد و خط راه‌آهن زاهدان به خاش را افتتاح کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه بودجه سیستان و بلوچستان دولت راه آهن مسکن شهرداری سیستان و بلوچستان نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد