Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:16:59 GMT

ثبت نام ۵۰۰ داوطلب شورای اسلامی روستاهای کردستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۰۱۷

ثبت نام ۵۰۰ داوطلب شورای اسلامی روستاهای کردستان

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان، ۵۰۰ نفر بصورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام کردند.

ابراهیم زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از این تعداد ۴۹۱ نفر مرد و ۹ نفر زن هستند که شهرستان سقز با ۱۰۶ نفر بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌ها را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی افزود: ۴۷۲ داوطلب با مراجعه حضوری به ۳۱ بخشداری استان مراحل ثبت نام خود را انجام داده و ۲۸ نفر نیز از شیوه‌های غیرحضوری استفاده کردند.

وی عنوان کرد: فرایند نام‌نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از روز گذشته همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز شده و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه به مدت هفت روز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان