Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنیت کازان با شکست در بازی دوم سوپر لیگ روسیه، آخرین جام را هم از دست داد.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی (Final Six) والیبال سوپر لیگ روسیه برگزار شد که در مهمترین دیدارها، زنیت کازان به مصاف کوزباس رفت.

زنیت که در گروه B این رقابت ها قرار دارد در حالی به مصاف کوزباس رفت که در روز گذشته و در بازی اول از لوکوموتیو با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که هدایت زنیت را برعهده دارد در بازی دوم هم مقابل کوزباس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتایج  ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ به سود کوزباس پایان یافت.

رقابت‌های مرحله ۶ تیم نهایی لیگ برتر روسیه از روز گذشته آغاز شده است که شش تیم راه یافته در دو گروه A و B با یک دیگر به رقابت پرداختند.

در گروه A این رقابت‌ها دینامو موسکو، زنیت سنپترزبورگ و فاکل قرار دارد. همچنین در گروه B این رقابت‌ها، تیم‌های کوزباس، زنیت کازان و لوکوموتیو برای صعود به مرحله بعد با یک دیگر به رقابت پرداختند.

با نتایجی که تیم زنیت کازان به دست آورد این تیم از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. با این تفاسیر آلکنو تنها جام باقی مانده  را از دست داد تا بازی کوزباس و لوکوموتیو جنگ صدر نشینی باشد. 

بازی کوزباس و لوکوموتیو هیچ تاثیری برای زنیت کازان ندارد چرا که زنیت از هر دو تیم شکست خورده و شانس صعود را کاملا از دست داده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال زنیت کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم‌های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰، ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم‌های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد