Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:46:57 GMT

رسمی ؛ اسطوره استقلال ، سرمربی ماشین سازی شد + سند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۰۷۸

رسمی ؛ اسطوره استقلال ، سرمربی ماشین سازی شد + سند

با اعلام رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی تبریز ، علیرضا اکبرپور ، بازیکن سال های دور تیم استقلال ، به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، علیرضا اکبرپور عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه ماشین سازی با مدیران این باشگاه برای قبول هدایت سبزپوشان وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انجام مذاکرات و حصول توافقات نهایی، این چهره شناخته شده فوتبال ایران هدایت تیم ماشین سازی را در ادامه بازی های لیگ برتر ۰۰-۹۹ بر عهده گرفت. بر اساس قرارداد امضا شده بین طرفین، علیرضا اکبرپور به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم ماشین سازی خواهد بود.

گفتنی است که اکبرپور محصول باشگاه ماشین سازی بوده و با حضور و درخشش در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. او پیش از این نیز سابقه کار به عنوان مربی در تیم ماشین سازی را داشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی لیگ برتر اخبار استقلال استقلال علیرضا اکبرپور لیگ برتر ماشین سازی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)