Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید جواد فیض حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب  گفت: در راستای تحقق اصل رعایت صیانت از حقوق شهروندی و تدوام اجرای خط مشی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ضرورت حفظ استاندارد‌های صنعتی با هدف نظارت بر استمرار سوخترسانی مطلوب وجلوگیری از هرگونه آلودگی فرآورده‌های نفتی و وقفه کاری دردستگاه‌های موجود در مجاری عرضه و رفع نقص فنی تلمبه‌ها درجهت خدمترسانی مطلوب توسط مجاری عرضه بارعایت استاندارد‌های کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی در سال ۹۹ تعداد ۵۹۱۲ مورد بازدید کنترل کیفی و تعداد ۴۱۰۰ مورد تست آبیابی از ۱۷۵ مخازن فعال با استفاده از (کیف سیار آزمایش کنترل کیفیت) درسطح این منطقه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیض حسینی افزود:براساس دستورالعمل‌های صادره وهمزمان با بازدید‌های میدانی وکنترل کیفیت، واحد مهندسی منطقه با هماهنگی ونظارت اداره کل استاندارد وتحقیقات صنعتی، تعداد ۷۰۰۲ مورد ازمایش کمی از ۶۳۸ تلمبه موجود در مجاری عرضه سطح منطقه میاندوآب طی سال گذشته انجام شده است.

او در ادامه از ۶۰ مورد بازدید میدانی از ۶۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال جاری وطی ایام تعطیلات نوروزی، عیلرغم شیوع ویروس کوید ۱۹ با تلاش گروه اعزامی کارکنان کنترل بر نظارت بر مجاری عرضه سوخت در منطقه میاندوآب خبر داد.

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG وظیفه سوخترسانی به هشت شهرجنوب استان آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه های سوخت فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب مجاری عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود طی سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا عابدانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در 12 ماه سال گذشته در ماهیرود انجام شده که قریب به 7 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از 25 میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است گفت: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم به سزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از 180 میلیارد ریال به عنوان حق العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

عابدانی گفت: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان