Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدموسی موسوی بر اجرای ۳ نهضت ایجاد اماکن ورزشی، بهسازی روستا‌ها و آبرسانی با اولویت مناطق محروم در دو شهرستان لامرد و مهر تأکید کرد و گفت: در همین راستا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، کلنگ احداث بیش از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های حوزه انتخابیه به زمین خورد و در گام دوم با پیگیری‌های مستمری که صورت گرفت، اعتبار لازم برای آغاز نهضت بهسازی روستا‌ها نیز ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به دنبال تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم با اختصاص قریب به ۱۱ میلیارد تومان، نهضت بهسازی روستایی در مرحله اول به‌صورت همزمان در ۵۰ روستا که دارای کد اجرایی بودند آغاز می‌شود تا این مناطق محروم تبدیل به کارگاه‌های بزرگ سازندگی شوند.

موسوی با اشاره به اینکه این موضوع شعاری، صوری و نمایشی نیست، افزود: علی‌رغم همه تنگنا‌های مالی دولت و شرایط سخت اقتصادی کشور، در نتیجه پیگیری‌های مداوم تمامی اعتبارات یادشده تخصیص یافته و ضمن مبادله موافقت‌نامه بین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن فارس، این بودجه اختصاصی به شهرستان‌های لامرد و مهر ابلاغ شده است.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام نخست این نهضت، عملیات بهسازی در ۵۰ روستا شامل روستا‌های ترمان، چاه چاهورز، چاه‌شرف، خره، چاه‌گزی مهر، خالو محمدعلی، پنگرویه، چاه‌بیدو، لشکان، کندر عبدالرضا، میرملکی، ناوبندی، حاجی‌آباد مهر، قلعه غلام عبدالله، نرمان، ستنبک، شول، میرحسنی، حسن کمالی، قلعه محمدعلی، کال، ارودان، پاقلات، پسبند، کارون، ده‌پایین، چاه‌کبکان، خشت، بریو، شهرک امام خمینی، چاه‌گزی علامرودشت، زیغان، گلدشت، سیدهاشمی، غیب‌الهی، حاجی آباد خواجه‌مراد، اندر، خیرگو، چارطاق، قلعه سهراب، تمرویه، دهنو چاهورز، وردوان، دهنو علامرودشت، دهکهنه، خالده، بردکویه، دهنو فاضلی، نورآباد و بهرستان اجرا خواهد شد.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه بهسازی این ۵۰ روستا تنها گام نخست از این نهضت بزرگ است، اضافه کرد: در گام دوم نهضت بهسازی روستا‌ها که با چندین میلیارد تومان اعتبار بزودی آغاز خواهد شد، ده‌ها روستای دیگر نیز به کارگاه سازندگی تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان های مهر و لامرد بهسازی روستا ها لامرد و مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد