Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل هلال احمر کردستان از مصدوم شدن ۲ نفر در پی زلزله‌‌ ۵.۳ ریشتری مریوان خبر داد.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل هلال‌احمر کردستان در خصوص جزئیات خسارات ناشی از زمین لرزه شدید در مریوان گفت: در زلزله ۵.۳ ریشتری مرز ایران و عراق دو نفر حین فرار و خروج از منزل در شهرستان مریوان مصدوم شدند.

او افزود: در حال حاضر ۴ تیم ارزیاب هلال‌احمر اعزام شده و شهرستان دیواندره، سقز، بانه، مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران در آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل هلال حمر کردستان بیان کرد: همچنین در ارزیابی صورت گرفته از دو بخش سرشیو (روستاهای: قامیشله، برده رشه، دوپلوره) و خاو و میرآباد (روستاهای: خانمه کن، میرگه دریژ، ساوجی، قامیشکوه) خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان