Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:33:13 GMT

اعلام تاریخ دور دوم نشست کمیسیون مشترک برجام

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۳۲۹۷

اعلام تاریخ دور دوم نشست کمیسیون مشترک برجام

به گزارش تابناک به نقل از فارس، خبرگزاری کیودوی ژاپن خبر داد که دور دوم گفتگو‌ها میان اعضای کمیسیون مشترک برجام روز جمعه (۹ آوریل، ۲۰ فروردین) در وین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، دور نخست نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام در «گراند هتل» شهر وین در حالی برگزار شد که با توافق برای ادامه رایزنی‌ها در سطح کارشناسی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس توافق صورت گرفته، دو نشست کارشناسی موازی بین اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی‌های فنی در حوزه رفع تحریم و هسته‌ای تشکیل شد. این نشست‌های کارشناسی قرار است به بحث و رایزنی در خصوص جنبه‌های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای بپردازند و نتیجه بحث‌های خود را به کمیسیون گزارش کنند.

«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام تأکید کرد: رفع تحریم‌های آمریکا، اولین و ضروری‌ترین اقدام برای احیای برجام است و جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد به محض رفع تحریم‌ها و پس از راستی آزمایی آن، اقدامات جبرانی هسته‌ای خود را متوقف کرده و به اجرای کامل برجام برگردد.

این نشست پس از آن برگزار می‌شود که در نشست مجازی قبلی کمیسیون در روز جمعه ۱۳ فروردین ماه طرفین توافق کردند ادامه مذاکرات را در روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه به صورت رو در رو ادامه دهند. آنگونه که سعید خطیب‌زاده روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه در نخستین نشست هفتگی خود با خبرنگاران در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد گفتگو‌ها ناقص بود و ادامه آن رفت برای کمیسیون حضوری.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت کیودو کمیسیون مشترک برجام برجام اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد